Nieuwsbrief

'Warme dagen' (Campagnemateriaal)
Folders, affiches en publireportages rond warme dagen.
 
Affiches met vragen over gezond tuinieren en gezond eten uit eigen tuin + antwoordformulieren. Deze materialen kunnen gebruikt worden om een fiets- of wandeltocht te organiseren.
Via sociale media bereik je veel vrouwen uit de doelgroep. Post elke week tijdens de actiemaand mei een bericht over het bevolkingsonderzoek of over baarmoederhalskanker.
Met de fotopresentatie kan je op een laagdrempelige manier een groepsgesprek houden over gezond wonen.
 
Artikels om te publiceren in het gemeenteblad, antwoorden op veel gestelde vragen en voorbeeldbrieven rond asbest.
 
Gevoelsmuur (Campagnemateriaal)
Wij Vlamingen zijn nogal binnenvetters. Spreken over gevoelens, geen evidentie… De gevoelsmuur is een ideale manier om een gesprek aan te gaan en het taboe te doorbreken.
Gezonde Vergaderbox (Campagnemateriaal)
Benieuwd wat je allemaal kan doen voor een gezonde, productieve vergadering? Ontdekt de box 'Gezond Vergaderen' vol praktische materialen en haalbare ideeën om overlegmomenten net dat tikkeltje gezonder te maken.
Overzicht van alle communicatiematerialen en acties rond gezond tuinieren.
 
Projecteer de digitale pancarte met het campagnebeeld op een scherm in het gemeentehuis, wachtzaal of apotheker.
Plaats een artikel over het Bevolkingsonderzoek Baarmoederhalskanker in je lokale infoblad, personeelskrant of ledenblad.
Deze affiche is ontwikkeld voor tabakologen.
Je cliënt of patiënt in twee minuten motiveren tot stoppen met roken.
Plaats een artikel over het Bevolkingsonderzoek Dikkedarmkanker in je lokale infoblad, personeelskrant of ledenblad.
Door de bril van (Tentoonstelling)
Een artistieke tentoonstelling over dikkedarmkanker en het bevolkingsonderzoek

Pages

 

Logo regio's in kaart

Postcode

 

Logo Antwerpen